Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vladimir Putin: Internet je projekat CIA

Komentari (20) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 24 april 2014 17:11
Dragan
Da, to je postalo očigledno.
Preporuke:
58
1
2 četvrtak, 24 april 2014 17:38
011
Nego šta, nego se zaštititi od zapadnih zlotvora !!!!
Preporuke:
57
1
3 četvrtak, 24 april 2014 17:47
profil h
... znamo... Verujemo, da "Nevaljalci neće razumeti..", kao što se potvrđivalo, tokom proteklih 25 vekova... ?! A i najveće lukavstvo je ništavno naspram Premudrosti...
Preporuke:
38
0
4 četvrtak, 24 april 2014 19:04
Dr
Koristim priliku da na ovaj skroman način zahvalim CIA na odličnom izumu. To je izum koji iz temelja menja naše poglede na svet, dalji pravac razvoja naučne i svake druge misli, kao i bolju komunikaciju među ljudima. Teško je napisati u jednom malo komentaru sve pozitivne strane tog izuma. Ima i negativnih strana, ali napišite i jedan izum koji ima samo pozitivne strane po ljudski rod.
Preporuke:
10
43
5 četvrtak, 24 april 2014 19:22
teletabis
Internet je divna stvar sve do onog trenutka kada su raznorazne obaveštajne, kontraobaveštajne i ko zna kakave još organizacije počele da zloupotrebljavaju ovu lepo zamišljenu mrežu. Zato Kina već godinama ima svoj internet i vrlo selektivno propušta informacije u svoje okruženje, posebno seksi, pedofilske, homoseksualne sajtove, njih ne možete pronaći iz Kine, kao i sve što škodi Kini, prema oceni onih koji nadgledaju mrežu. A sobzirom na broj žitelja Kine i broj internet korisnika oni su skoro polovina ukupnog interneta.
Eto monopol kako izaziva reakcije, sada će Rusija da razvija svoj, Indija svoj i tako redom.
Ostaje nada da mi mali dobijemo pristup svima njima, jer koga mi možemo da ugrozimo. Kao crni vic: Crna Gora uvela sankcije Rusiji, da nije žalosno čovek da pukne od smeha.
Preporuke:
34
2
6 četvrtak, 24 april 2014 19:24
kaca
V.V. Putin je glasno izrekao ono sto svi znamo,ikao su pogodnosti interneta velike,osnovni smisao njegovog izuma je kontrola pojedinaca ili grupa (usto se svakodnevno uveravamo) i upravo zato je to je TO NJEGOVA NAJVEĆA MANA,koju Rusija želi da ispravi i formiraju svoj sistem.Tim putem su već krenuli Kina i Brazil.
Preporuke:
32
1
7 četvrtak, 24 april 2014 19:24
Zoran
Pa internet je dat i vama, nema cenzure tipa da dozvoiljavaju svoje tekstove a ne dozvoljavaju vase. Izvolite pisite sta vam volja.
Preporuke:
6
32
8 četvrtak, 24 april 2014 19:33
Zoran
"Crna Gora uvela sankcije Rusiji, da nije žalosno čovek da pukne od smeha."

Pa kad je bez veze, sto Putin nagovestava kontramere prema Crnoj Gori?
Preporuke:
1
47
9 četvrtak, 24 april 2014 19:34
Velja
Pozitivne strane su dobro vidljive i rado prihvacene, a negativne skrivene, pa ce razni Dr-i od njih da nas lece decenijama. A prognoza neizvesna.

Pitam se treba li zahvaljivati Nobelu za dinamit i nespornim genijalcima za atomsku energiju. Krajnji odgovor ce dati oni koji i ako prezive.
Preporuke:
25
2
10 četvrtak, 24 april 2014 19:45
Plankton
Gospodine Dr(@Dr),promašili ste temu. Mi svi volimo internet kada se ne upotrebljava protiv nas, ili kada nema ulogu "velikog brata." pa onda, ako baš mora biti tako, neka oni to rade sa serverom koji je nepristupačan nama, a mi sa našim koji bi bio,ako je to moguće,pristupačan svima.
Preporuke:
16
1
11 četvrtak, 24 april 2014 20:12
Rđosav
- da se razumemo: Internet nije pronalazak Cije - ali Cija-snajka-Cija svakako pokušava da to veliko dostignuće instrumentalizuje.

Inače, Internet je - kao i sve velike ideje - pronalazak nas, fizičara. Legenda kaže da je FTP nastao u CERNU, kad su dva luda fizičara (normalnih nema!) odlučila da se povežu, a fizički su bili poprilično razdvojeni. Tu se našao i mladi švedski inženjer elektronike, i - ostalo je istorija.

Ono o čemu Putin govori jesu serveri, i pokušaj Amerike da zadrži monopol. To se lako razbija. I neće Mreža biti ni prvi ni poslednji projekat koji se okrenuo protiv svojih "gospodara".

Pouka: Englezi su izmislili tenis pa ih sad nigde nema. Ima onaj Škot, ali on će uskoro nastupati za jednu novu državu...
Preporuke:
28
8
12 četvrtak, 24 april 2014 20:46
@Rđosavu - nisi baš u pravu
[URLK]http://sr.wikipedia.org/sr-ec/ARPANET
ARPANET (Advanced Research Projects Agency Network) je prva računarska mreža na svetu čije se funkcionisanje baziralo na komutaciji paketa podataka. ARPANET je ujedno i preteča Interneta. ARPANET je razvijena u periodu 1977-1979 od strane agencije ARPA (U.S. Department of Defense Advanced Research Projects Agency). ARPA je kasnije je preimenovana u DARPA.
Preporuke:
20
2
13 četvrtak, 24 april 2014 20:47
Deprogramer
Zapravo ideja interneta (mada ne pod tim nazivom) kao svojevrsnog nervnog sistema jedne države/društva je nastao u glavama sovjetskih kibernetičara. Saznavši za ove ideje SAD su brže bolje krenule u praktičnu realizaciju ove ideje. O ovome ima zanimljiv tekst:

http://balticworlds.com/the-cybernetics-scare-and-the-origins-of-the-internet/

Žao mi je što vidim da se neki dive kineskoj cenzuri. Zar treba neko drugi da vam određuje šta je dobro za vas? Zar nije mnogo bolje imati slobodu izbora, pa čitati i gledati ono što želite a ono što vam je zaista gnusno možete i sami ignorisati. I kako mislite da će da funkcionišu ti "državni interneti"? Kada jednom počnu svi da se izoluju to više neće biti internet, već samo gomila velikih intraneta.
Preporuke:
10
10
14 četvrtak, 24 april 2014 20:52
Reddy
Da, vi fizičari ste začetnici svih velikih ideja i pronalazaka. Zato nas je dva velika poslednja rata poginulo i ranjeno nekoliko stotina miliona! Ili to pripisujete drugima. Možda je i to vaš pronalzak. Znate, pronalasci u nekom drugom svetu ne bi bili ni potrebni, mislim u svetu koji ne bi delovao na osnovu profita. Pitanje je onda i kome biste vi uopšte bili potrebni? Naravno, fizika bi postojala ali bez fizičara. Ta disciplina bi bila samo jedna od mnogobrojnih manifestacija društvene moći, pristupačna svakom pojedincu. Ovako, kako vidimo, na atomsku bombu, imaju pravo samo odabrani, ne i oni koji bi samo da se njom, na primer, brane. Srećnijem svetu nisu potrebni nikakvi eksperti već obični ljudi, zar ne?
Preporuke:
19
3
15 četvrtak, 24 april 2014 22:58
Tatijana
Znate li @Redyy na čiju to radost napadate nauku? Nije problem u naučnim dostignućima, nego u tome ko ih koristi i za šta.
Preporuke:
12
1
16 petak, 25 april 2014 08:58
Reddy
@Tatijana

Gospođo ili gospođice, eventualno gospodine, potpuno ste u krivu! ne napadam ja nauku u smislu u kome je vi razumete. A vi je shvatate potpuno pogrešno. otuda i teško nerazumevanje onoga što sam napisao. I to je rizik u koji sam svesno ušao. Nauka je samo jedna od formi mišljenja, to je "vera" građanskog društva a njegov temeljni princip je profit. Nauka je, otuda, tek, njihova religija i ništa više, bez ostatka. Ako pledirate za "ono" pd čime podrazumevate nauku onda se to u oslobođenom ili podruštvljenom društvu mora drukčije kvalifikovati. Tada nauka postaje znanje ili najobičnija pismenost koja stoji na raspoloženju svim ljudima i celom čovečanstvu. Nauka ili filosofija građanskog društva je je zastor ispod koga se kriju na javi skriveni motivi privatnog interesa. Otuda u nauci nepristupačnost, monopoli, protekcionizam, profesionalizam, elitizam, patronatstvo i nadasve izuzetno odnegovana veza sa političkom i vojnom moći. A demokratizovana i socijalizovana "nauka"
Preporuke:
2
0
17 petak, 25 april 2014 09:08
Reddy
@Tatijana

...to više i neće biti. Neće, jer će biti na raspolaganju i u korist celog društva i čovečanstva. Inače, kako, na primer, mislite rešiti protivrečnosti između savremene nauke i društva u kome se razvija. Ovde je malo prostora da ukažem na sve aspekte njihovog protivrečnog odnosa. Eto, a pomenem samo tzv. ekologiju, primenu nauke u krajnje problematičnim oblastima. Vi to imenujete "naukom", ja najobičnijom manipulacijom sa jasno određenim ciljevima. Šta, na primer, traži "nauka" u sportu, itd, itd, itd....? Da, u pravu ste, postoji rizik od toga da se izloženo pogrešno razume. Ali, to je daleko manji rizik od shvatanja da je nauka "neophodnost" i "sila bez koje se ne može". Ona to i jeste ali samo u okruženju u kakvom egzistiramo a postojim u svetu koji je na ivici sopstvenog uništenja. Razmislite kakvo mesto "nauka" zauzima u svemu tome. "Nauka" se mora izvući iz ralja posebnih i ekskluzivnih interesa njenih mentora, tako isto njeno "finansiranje" ili njena "primena".
Preporuke:
2
0
18 petak, 25 april 2014 13:46
Reddy
@Tatijana

Ma, svakako da problem nije u "naučnim dostignućima" ali je problm u tome što se "naučno dostignuće" posmatra kao "takvo" a da se ne shvata da ono stoji u službi onoga ko diktira naučno istraživanje i za čiju se svrhu obavlja. E, kada bi ono imalo društveni karakter a ne karakter izolovane svrhe i cilja i čak u suprotnosti sa društvenim i humanim ciljevima onda bi ono, to je ono što vi ne shvatate, bilo prožeto sasvim drugim karakterom a veliko je pitanje da li bi tako bili "lišeni" i svih onih "pronalazaka" koji su daleko od humanih i ljudskih, dakako, društvenih potreba. Ta istraživanja se ne bi temeljila na računici "isplativosti i profita" već na osnovi koristi po ljudski rod i život na Zemlji. I to, onda, ne bi bila "nauka" već aktivnost i kreativnost čoveka i društva oslobođenog zabluda "privatnosti" i profitabilnosti. Nauka bi tako postala forma ljudske kreativnosti a sa nje bi bio skinut okov monopola onih kobajagi "posvećenih" u "tajne prirode i čoveka".
Preporuke:
1
0
19 petak, 25 april 2014 17:45
Tatijana
@Reddy
"Nauka" se mora izvući iz ralja posebnih i ekskluzivnih interesa njenih mentora, tako isto njeno "finansiranje" ili njena "primena".
Pa, gospodine, eventualno gospođo ili gospođice, ovo što sam izdvojila iz Vašeg opširnog odgovora se uopšte ne razlikuje od onoga što sam i sama napisala u poslednjoj rečenici (od one dve). Razumete li?
Pozdrav,
T.
Preporuke:
0
0
20 petak, 25 april 2014 18:14
Reddy
@Tatijana

E, pa, Tatijana, nije stvar u mojoj opširnosti već u onome što ste ovde napisali. A napisali ste da ne znam kome činim uslugu time što "napadam" nauku!?!?!? Mislim da je odgovor bio sasvim na mestu obzirom na ono što ste napisali. Prvo sam pojasnio mesto, ulogu i funkciju nauke u građanskom društvu a drugo otklonio nerazumevanje oko shvatanja ove, vakako važne društvene funkcije. Treće nisam pojasnio a to je da nekome činim "uslugu". Ako je to religija sa njenim čudesima onda bi njoj činio mnogu veću "uslugu" time što bih zadržao neprozirni veo na dosadašnjem razumevanju "nauke". Dakle, niti je bilo preopširno niti nepotrebno u smislu odgovora na vaš komentar.
Salut
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner